Máme ISL Online, takový lepší TeamViewer!








 ISL Online 

profesionální vzdálená zpráva

 

Dlouhou dobu jsme pro podporu našic zákazníků používali TeamViewer a považovali ho za geniální program.  Postupem se nám ale přestávaly líbit neustálé změny v licenční politice a také jsme se začali zamýšlět, jestli je vhodné, mít veškeré údaje o zákaznících v jejich cloudu. Začali jsme se tedy pohlížet jinde.

 

Kritéria byla jasná: Podobné funkce, důraz na bezpečnost, lepší ceny a možnost mít server u sebe.

 

Hledání bylo složité, myslím, že se nám podařilo projít snad všechny aplikace pro vzdálené připojení, až jsme nakonec našli vítěze, který splňoval všechny požadavky: ISL Online.

 

Říkají o sobě, že jsou TeamViewer pro profesionály a myslím, že toto heslo splňují beze zbytku.

 

O tom jak software pro vzdálené připojení funguje se asi nemá cenu rozepisovat, s tím se už určitě každý setkal, tak bych hlavně zmínit ty body, které u nás rozhodly:

 

Bezpečnost a transparentnost

Na bezpečnost je kladen opravdu velký důraz, firma používá moderní technologie a umožňuje oběma stranám vidět, co se právě děje (nebo dělo, prostřednictvím logů a záznamů).  To velmi pomáhá budovat vztah důvěry se zákazníkem, který si například může nastavit, že při každém pokusu o připojení na jeho počítač dostane okamžitě zprávu. 

 

Přehledné licencování a dobrá cena

ISL Online není zdarma, je to přece jen profesionální nástroj s mnoha možnostmi. Cenově je ale většinou výhodnější než konkurence a hlavně má jasné licencování bez mnoha zbytečných doplňků chytáků. Taky se mi líbí, že se dá vedle licencí na uživatele dokoupit i licence časové a mít tak možnost vykrývat případné špičky.

 

Uživatelská podpora

Tady ISL Online poráží většinu konkurence, neboť nabízí rychlé řešení problémů a to i v předprodejní fázi. Podpora má tři stupně, pokud se problém nepovede vyřešit, je eskalován výš. Mě osobně se nejvíce líbí čerpat podporu prostřednictvím chatu.

 

Možnost mít self-hosted server

Pokud někomu nevyhovuje mít předplatné v Cloudu ISL, může si pořídit perpetual licence na vlastní server. Tohle byl jeden z hlavních důvodů, který rozhodoval u nás.

 

Modifikovatelnost

ISL Online je možné připůsobit do firemního designu, případně ho zabudovat i do vlastních aplikací. Vedle udržování firemní integrity to také napomáhá bezpečnosti, neboť uživatelé mají jistotu, že se opravdu připojují k firemní podpoře.

 

Technické vychytávky

Možnost používat program na různých platformách (Win, Linux, Apple OS, Android) potěší, ale asi moc neoslní. Co se ale hodně líbí mě, je možnost používat ISL klienta jako bránu pro RDP/SSH přístup k dalším zařízením v síti.

 

Na druhou stranu nebudu zastírat, že jsme se nesetkali i s problémy. Největší potíže nám působila změna myšlení při poskytování podpory, kdy třeba u TeamVieweru kód relace diktuje zákazník podpoře (nebo se systém propojí automaticky s účtem), kdežto tady je to naopak, pro relaci je kvůli bezpečnosti vytvořen jedinečný kód, který naopak diktuje podpora zákazníkovi.

 

ISL Online jsem si pořídili a pozděli jsme se rozhodli i pro partnerství, protože se i myslíme, že tento produkt rozhodně dává smysl. Takže se podívejte ještě na naše ISL stránky

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hesla - vynucená periodická změna Ano či Ne?

Jak nastavit bezobslužný přístup v ISL Online